Najčastejšie otázky
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Momentálne sú k dispozícii 4 možnosti. SPS kuriér, DPD kuriér, kuriér Slovenskej pošty a jedna bonusová. Bonusová doprava je doprava zadarmo, ktorá sa sama zobrazí na stránke, kde platíte vtedy, keď budete mať v košíku tovar v hodnote viac ako 50€.
Kde všade doručujete balíčky?
Balíčky doručujeme primárne po Slovensku a do Českej republiky. Ak potrebujete poslať balíček do inej krajiny, vieme aj to, ale musíte počítať s individuálnou cenou za dopravu. Ak máte požiadavku pre poslanie balíčka do inej krajiny, napíšte nám prosím na e-mail info@delmond.sk, kde Vám vytvoríme cenovú ponuku podľa Vašej požiadavky.
Ako dlho trvá doručenie balíka?
Zvyčajne je balíček doručený zákazníkovi na druhý deň od odovzdania balíčka kuriérskej spoločnosti. Ale aby sme boli úplne úprimný počítajte skôr s časom 1-3 pracovné dni. Záleží to viac od kuriérskej spoločnosti ako od nás, podľa toho ako veľa práce kuriérska spoločnosť má.
Aké platobné metódy akceptujete?
Momentálne akceptujeme online platby kartou a platby na dobierku pri preberaní balíka.
Je nakupovanie produktov cez internet bezpečné?
V krátkosti áno je. Už to nie je začínajúce odvetvie obchodovania ako pred +- 10 rokmi. Za ten čas sa veľa okolo bezpečnosti platieb zmenilo. Ale stále platí, ak danému e-shopu neveríte, a bojíte sa, či Vami objednaný tovar doručí, vyberte si platbu na dobierku (ak takú možnosť ponúka), kedy platíte až vtedy, keď máte tovar fyzicky v rukách.
Ako si môžem niečo objednať?
Objednávku môžete vykonať tak, že si vyhľadáte produkt, o ktorý máte záujem. Kliknete na tlačidko do košíka. Kliknete na košík v pravom hornom rohu, alebo na spodnej lište (mobilná verzia) a stlačíte zaplatiť. Vyplníte údaje o Vás a Vašej adrese, vyberiete si preferovaný spôsob platby a dopravy a stlačíte zaplatiť. Vykonaním týchto krokov, bude objednávka úspešne odoslaná.
Ako môžem zrušiť objednávku, alebo v nej niečo zmeniť?
Ak ste našli vo Vašej objednávke chybu, či ste zadali zlú adresu, alebo chcete niečo z nej odobrať alebo naopak niečo do nej pridať, prosíme Vás aby ste tak urobili čo najskôr, kým nie je objednávka expedovaná. Do vyexpedovanej objednávky už nebude možné zasahovať. Zrušiť objednávku je možné vo Vašom zákazníckom účte. Po vyexpedovaní objednávky taktiež už nie je možné objednávku zrušiť. Ak máte nejaké ťažkosti, napíšte nám na e-mail info@delmond.sk
Potrebujem byť zaregistrovaný na to aby som si mohol objednať?
Nie na odoslanie objednávky nemusíte byť registrovaný zákazník. Byť registrovaný je ale lepšie. Máte prístup k rôznym zľavám a novým produktom ako prvý. V neposlednom rade, je aj Vaša užívateľská spokojnosť s našim webom lepšia, pretože Vás nič neobmedzuje k prezeraniu, a prehľadávaniu produktov. Pri platení zase zaplatíte na pár klikov, pretože máte všetky informácie uložené v nastaveniach účtu, a nemusíte zakaždým riešiť zdĺhavé vypisovanie adries.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Svoju objednávku môžete sledovať tak, že po uskutočnení objednávky Vám príde e-mail, v ktorom bude číslo objednávky. Číslo objednávky skopírujte, vráťte sa na náš web delmond.sk, kliknite hore v ľavom roku na políčko sledovanie zásielky. Do políčka vložte číslo objednávky a do spodného Váš e-mail, ktorý ste zadali pri odosielaní objednávky a stlačte tlačidlo sledovať objednávku.
Ako môžem vrátiť tovar?
Ak Vám tovar prišiel poškodený, alebo ste s ním nespokojný tovar môžete do 14 dní od kúpy vrátiť bez udania dôvodu. Pre vrátenie tovaru nám napíšte na e-mail info@delmond.sk, alebo ak ste registrovaný užívateľ môžete podať žiadosť cez Váš účet v sekcií vrátenie objednávky. Prosíme Vás, majte pripravený doklad o kúpe (faktúru) budete ju potrebovať :).